Hallo allemaal,
Ik zal me even voorstellen bijna vergeten maar wel zo netjes.
Ik ben Theo uit het land van maas en waal.Ik ben een aantal maanden op zoek gegaan naar een Mercedes 190D. Voor mijn vader die binnekort 65 wordt.
Hij heeft vroeger altijd Mercedes gereden W112 W114 W115 en als laatste W123 maar die laatste was al wel 18 jaar geleden. Hij werd te duur in de wegenbelasting dus met pijn in het hart de wagen verkocht.
Maar altijd een grote wens gehad om ooit nog een keer een Mercedes te rijden misschien wel de laatste.
We hebben heel wat wagens bekeken en steeds weer een teleurstelling dat het net niet is wat je zoekt.
Tot 6 weken geleden,we er een gevonden een W201 2.0 diesel uit '86 dus belasting vrij.Wat wil je nog meer.
De wagen komt uit Munchen Duitsland, uit een ouwe schuur. had in 2008 voor het laatst gereden, volgens de boekjes.
hij had er 165000 km opzitten. en dus weinig geleden. Interieur netjes motor loopt als een zonnetje.
Dus Ja, een wens is in vervulling gegaan. Nog wat kleine dingetjes opknappen samen met m'n pa.maar veel dingen waren al vernieuwd.
Fijn de er zo'n forum als deze bestaat een mens kan ook niet alles weten maar gelukkig is hier een hoop te vinden.
Groeten Theo