door Peters » 16 mei 2010, 13:10
Even voorstellen, ik ben Dennis Peters, 31 jr, uit Zwolle, samenwonend, werkzaam bij de grootste bouwmarkt van NL, dat zeg ik! Auto's heb ik altijd leuk tijd verdrijf gevonden. Zelf ben ik redelijk handig, pas geleden de 205 van mijn vriendin nog flink opgeknapt en ook aan de 405 doe ik vrij veel zelf. Naast de auto's hebben wij nog een paard, regelmatig lekker het bos in. Ook de paardentrailer heb ik grotendeels zelf onder handen genomen.
De kop zegt het al; ik ben nog niet in het bezit van een Mercedes 190 (W201).
Op dit moment rijdt ik nog in een Peugeot 405, al 12 jaar verdeelt over twee 405's. Deze is nu aan vervanging toe. De modernere Peugs vallen bij mij niet in de smaak, bovendien altijd al iets klassieks (Youngtimer) willen rijden. Gezien het fijt dat ik regelmatig een (paarden)trailer trek heb ik wel een robuuste wagen nodig. Volgens mij heb ik dan aan een W201 een prima wagen.
Eerlijk gezegd nog nooit een W201 gereden, hoe is het comfort van deze auto en maakt het wat comfort betreft veel uit of je een 4 of 5 bak hebt? Wat is een redelijke km stand bij dit type auto?
Weet iemand nog een leuke te staan? Mijn voorkeur gaat uit naar een 2.0, bouwjaar is onbelangrijk, budget helaas wel. Niet meer dan 2.000,- ui te geven. Is dit realistisch?