Ik zal me even voorstellen, ik ben Paul, woon in Arnhem en ben al jaren groot Mercedes fan...althans de wat oudere modellen. Voor Mercedes altijd verstokt Saab fan geweest, maar ja...als je gaat dieselen, dan houdt het bij Saab op.
Ik rij tot nu toe dagelijks in een 190D die ik vorig jaar gekocht heb met 177.000 km op de teller, originele NL -er, geen enkele optie af fabriek, originele aankoopnota kreeg ik erbij, bouwjaar 12-1991,wit en in nieuw staat....echter zonder trekhaak. Ik krijg het niet over m'n hart een gat voor de trekhaak in de bumper te laten boren, dus vandaar m'n zoektocht naar wat anders.
Afgelopen zaterdag heb ik een fraaie 200D aangeschaft. Stond vrijdag op marktplaats, ook van 1991, zwart metallic, Nederlandse auto van eerste eigenaar met origneel 126.000 km op de teller.....en met trekhaak...daar ging het dus juist om...De eerste eigenaar 95 jaar oud heeft beloten z'n rijbewijs in te leveren ...en daar ben ik hem dankbaar voor

Meteen maar overgeschreven...en zondag opgehaald in Dordrecht....wat een heerlijke auto...rijdt helemaal nieuw.
Daarnaast hebben we nog een E200 cabriolet van 1996, ook een originele NL-er, deze hebben we 5,5 jaar geleden gekocht, is leuk voor de zomermaanden. 8 jaar geleden een W126 280SE van 1980 gekocht met bij aanschaf origineel 57.000 km op de teller, Duitse import, ook deze rijden we zo af en toe in de zomer maanden...de fraaiste betaalbare modellen van Mercedes....althans, dat is mijn persoonlijke mening...
Ik zal de komende dagen proberen een paar foto's van de 190 te plaatsen...is inmiddels gebeurd en een foto van de cabrio op camping in Koblenz