[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Opgelicht : Van alles wat....W201 en andere C-Klasse - 2

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 30 apr 2025, 17:08

Opgelicht

Hier kun je over van alles en nog wat kletsen omtrend de W201 en W202.
Leuk filmpje met een W201 of W202? Of met de W201 of W202 iets leuks mee gemaakt?
Plaats het hier!
(Geen vragen over de W201)

Re: Opgelicht

Berichtdoor VINKjr » 08 sep 2013, 23:49

Daarom rij ik er liever naar toe om het persoonlijk op te halen helaas bestaan er te veel van deze oplichters :(
VINKjr
Expert Boarder
Expert Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.3-16
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee

Berichtdoor MartinH123 » 15 sep 2014, 16:37

Het is jammer dat zulke dingen gebeuren op marktplaats.
Zelf heb ik camera's en lenzen in goed vertrouwen verkocht op marktplaats en alles goed verpakt en verzekert verzonden.
Maar alleen als ik het geld op mijn rekening had staan.

Het is zo'n beetje vertrouwen hebben naar je mede mens.
Het laatste wat ik kocht via marktplaats was een camera met lens voor 2500 euro, deze heb ik wel opgehaald al was het alleen al om de camera en lens uit te proberen.

Maar het zet je wel aan het denken als je weer iets via marktplaats wilt bestellen.
MartinH123
Senior Boarder
Senior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190E 1.8
Bouwjaar: 1990
Automaat: Ja

Berichtdoor Patrick » 15 sep 2014, 18:30

Dit zijn altijd lastige situaties waarin je al snel aan het kortste eind trekt.
Ik heb dit zelf eerder meegemaakt met een iPad, en de reactie van de politie was dat ze er pas wat mee doen als er 3 keer aangifte is gedaan tegen dezelfde persoon, en aangezien ik de eerste was... Gebeurde er niks mee.
Tevens marktplaats deed er niks mee! Dat verbaasde me wel. De enige reactie was, "we houden het in de gaten"

Geleerd: nooit meer grote bedragen overmaken zonder langs te gaan, of een adres te hebben.

Maar het blijft enorm vervelend als je mensen niet kunt vertrouwen als het om geld gaat.
Patrick
Expert Boarder
Expert Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1986
Automaat: Ja
Andere wagens / opmerkingen:

Vorige

Keer terug naar Van alles wat....W201 en andere C-Klasse