Het is nu 02 mei 2025, 13:57
Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.
door MMB » 19 jun 2011, 20:14
Dat zou heel logisch zijn,
Bedankt voor je snelle reactie,
-
MMB
- Senior Boarder

-
- Berichten: 69
- Geregistreerd: 31 maart 2010, 11:29
- Woonplaats: Dronten
- Type wagen: 190E 2.0
- Bouwjaar: 1988
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
door MercedesFTW » 19 jun 2011, 20:18
ik heb een 84er met een 87er motor
beiden hadden daar een slang op zitten... zal dan wel voor de automaat zijn ja
Met vriendelijke groet,
Tom
-

MercedesFTW
- Diamant Boarder

-
- Berichten: 2484
- Geregistreerd: 04 feb 2011, 17:19
- Woonplaats: Losser
- Roepnaam:
- Type wagen: Ander type
- Bouwjaar: N.n.b.
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Andere wagens / opmerkingen:
door HansMercedes » 20 jun 2011, 17:02
ik heb op mijn 2.6 ook een vacuumpijpje zitten en die is afgedopt. is voor een automaat en ik heb een schakelbak en zo hoeven ze geen 2 spruitstukken te maken .grt hans
-

HansMercedes
- Diamant Boarder

-
- Berichten: 4581
- Geregistreerd: 03 sep 2009, 21:07
- Woonplaats: Beverwijk
- Roepnaam:
- Type wagen: 190E 2.6
- Bouwjaar: 1989
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Andere wagens / opmerkingen:
door MMB » 21 jun 2011, 17:48
Hoi Hans
Super dan weet ik nu helemaal zeker dat het goed zit!!
Wat een verschil zeg, dat dopje eraf of erop.
MVG
MMB
-
MMB
- Senior Boarder

-
- Berichten: 69
- Geregistreerd: 31 maart 2010, 11:29
- Woonplaats: Dronten
- Type wagen: 190E 2.0
- Bouwjaar: 1988
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
door MMB » 21 jun 2011, 17:49
Ook was dit trouwens de oorzaak van het slechte starten..
-
MMB
- Senior Boarder

-
- Berichten: 69
- Geregistreerd: 31 maart 2010, 11:29
- Woonplaats: Dronten
- Type wagen: 190E 2.0
- Bouwjaar: 1988
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
Keer terug naar Techniek W201
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten