Ben bang van niet, Ferry. Toen hij een week of 3 geleden vanwege de kou weer ging afslaan en moeilijk pruttelen en zo, terwijl net de rotor en verdeelkap vernieuwd waren, toen realiseerde ik me dat dit niet eeuwig gaat duren. Verder wissel ik altijd per 5 jaar van auto, ( dit is mijn 3e W201, dus nu 15 jaar W201 gereden ), en het begint te kriebelen bij me.
Een W211 ben ik nu op gefocust, facelift, vanaf bj 2006. Toch een beetje klassiek

Liefst met leer en Elegance uitvoering.
Zolang de W201 niet al te moeilijk doet, kan hij blijven, ik zal hem met pijn in mijn hart wegdoen. Maar om nu nog 5 jaar W201 te rijden ( = 20 jaar totaal ), vind ik toch een beetje saai worden.
Helaas realiseer ik me, dat ik nooit meer zo'n solide type Benz ga vinden. Ik ben er nog steeds erg blij mee, en vind hem nog steeds een hele fijne auto, maar ja, er is een tijd van komen en een tijd van gaan. En tot die tijd hou ik hem in goede conditie, voor mezelf en voor een volgende eigenaar, want ik haat auto's die het niet ( goed ) doen.
Ik heb geen haast, dus voorlopig zal ik hier nog wel zijn. Eerst moet die einddemper er financieel uit gehaald worden ,hahaha.