En me voorkeur ging naar een W201 2,5 turbodiesel,alle sites afgezocht naar een mooi exeplaar,in Nederland vond ik geen mooie,toen naar de duitse sites gegaan en kwam daar 2 turbodiesels tegen.
De dag erop de reis naar Duitsland gemaakt en kwam de auto onde me eigen ogen te zien,niet helemaal roestvrij en het blok had toch ennige moeite om te starten en op tempratuur te komen dus heb de gok niet genomen.
Toen ik terug kwam ging ik maar eens bij de opvolger van de 190 kijken en kwam een mooie C-klasse tegen,in combi helemaal eleganse,alle opties behalve leer,en met het door ontwikkelde 2,5 turbodiesel blok op een automaat met 2 standen

Maar wat een verschil zit er tussen de 190 en een C-klasse , oke het is ook een combi dus wat zwaarder dan me 16v
Maar wat zitten die stoelen heerlijk!!!!!
Nou weet ik ook wel waarom de verkoopcijfers van de E36 BMW omlaag schoten toen de C-klasse kwam.
Is nou de C-klasse beter dan een 190?????? Nee zeker niet de 190 staat nog steeds op plaats nummer 1