[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
motorsteun los HELP : Techniek W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 16 apr 2024, 21:26

motorsteun los HELP

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

motorsteun los HELP

Berichtdoor MMB » 22 apr 2010, 19:07

goedenavond allemaal..

net van het werk naar huis gereden, en vond de auto (190 2.0 1988) al wat trillerig..

thuis meteen even onder de kap gekeken, en de motor maar is gestart, toen zag ik dat de motorsteun aan de rechterkant BIJRIJDERSKANT

los zat..

nu mijn vraag heb in een andere berichten op het forum al gelezen dat er een bout aan de boven en onderkant zit, bovenkant is zeer duidelijk dat is een 17mm

maar hoe kom ik aan de onderkant, en is de steun vast te zetten/ te vervangen zonder brug? ik heb wel een goede krik en kan redelijk sleutelen...

ik schrijf vast te zetten/ vervangen omdat ik niet weet of de steun zelf kapot is (rubbers) maar hij zit in ieder geval los!!

Het vervelende is ook (normaal juist niet) dat ik de auto voor dagelijks gebruik heb (woon werk)

en ik niet ga rijden met een kapotte motorsteun.. dus wil snel beginnen..

wie kan mij helpen!!!
MMB
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 69
Geregistreerd: 31 maart 2010, 11:29
Woonplaats: Dronten
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1988
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re:motorsteun los HELP

Berichtdoor HansMercedes » 22 apr 2010, 22:55

Hoi MMB er is een verschil tussen de rechter en linker motorsteun dus bestel wel de goeie en verder zit deze zowel vanaf de onderkant en boven kant vast . vanaf de onderkant zit deze steun met bouten vast waar je bijkan zodra je de auto wat opkrikt . is niet moeilijk hoor .na het losdraaien van de bouten de motor wat opkrikken [zet wel een stukkje hout tussen de krik om je cartepan niet te beschadigen ]en dan kan je de steun gaan verwijderen grt hans
Avatar gebruiker
HansMercedes
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 4582
Geregistreerd: 03 sep 2009, 21:07
Woonplaats: Beverwijk
Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.6
Bouwjaar: 1989
Automaat: Nee
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:


Re:motorsteun los HELP

Berichtdoor MMB » 14 mei 2010, 01:49

ja het is gelukt, leek inderdaad een stuk moeilijker dan het uiteindelijk was..

heb beide maar meteen gedaan, dus dat is voorlopig weer perfect in de hand,,

nu nog 1 ding, en dat is de interieur motor (ventilatiemotor)

iemand daar al ervaring mee, of het moelijk te vervangen is, en waar ik deze het best(prijs)

kan kopen? en wat de prijs ongeveer is.

grtjs mike
MMB
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 69
Geregistreerd: 31 maart 2010, 11:29
Woonplaats: Dronten
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1988
Automaat: Nee
LPG: Nee


Keer terug naar Techniek W201

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten