[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Motor slaat soms af bij stilstand... : Techniek W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 16 apr 2024, 19:05

Motor slaat soms af bij stilstand...

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Motor slaat soms af bij stilstand...

Berichtdoor John-Doe » 17 feb 2009, 08:25

Mensen,

Een klein probleem waarvan ik nog niet precies heb kunnen achterhalen wanneer het zich exact voordoet.
Sinds een paar dagen slaat SOMS de motor af bij stilstand, bv bij een stoplicht. Het stationaire toerental schommelt dan tussen de 750 en 1000 (normaal zat het rond de 750) en zakt in eens af tot 500 waarna hij afslaat. Daarna opnieuw starten en het probleem is opgelost. Daarna kan het een tijd goed gaan tot opeens na een aantal keren te zijn gestopt het zelfde probleem zich voordoet. Ik heb niet het idee dat er verschil is tussen een warme en een koude motor, maar daar ben ik nog niet helemaal uit. Iemand een idee?

Het gaat trouwens om een 1.8 uit 1993, voor zover ik weet technisch niet gewijzigd en met 150.000 op de teller.

Dennis
John-Doe
 

Keer terug naar Techniek W201

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten