Mijn naam is Jim, 20 jaar oud en ik woon in Venlo, Limburg. Toen ik nog klein was zei ik al dat ik later een Mercedes zou kopen.. en hier is hij dan eindelijk! Mijn eerste eigen auto, een 190E uit 1985 met een 4-weg handbak. Ik ben er helemaal weg van!

De auto heeft twee jaar stil gestaan bij een oldtimer dealer, loopt stationair totaal niet lekker maar rijdt heerlijk op de snelweg waar ik hem vooral gebruik. Heb er gisteren nieuwe bougies ingezet (maar loopt stationair nogsteeds niet lekker), er moet nog een nieuwe multiriem op, olie moet ververs en zojuist kwam ik erachter dat de rechter koplamp er geen zin meer in heeft. Groot licht rechts doet niets meer en het dimlicht rechts brandt maar op halve kracht, links brandt dimlicht veel te hard waardoor het grijze topje op de H4 lamp smelt, kan niet goed zijn lijkt me. Heb al gedacht aan de zekeringbox maar dat is een grote doolhof voor mij. Ook al de lampen vervangen maar de linker kant blijft te fel branden. Tips voor al deze problemen en dan vooral voor de lampen zijn meer dan welkom! Ik maak me er namelijk behoorlijk zorgen over

Verder nog de opties van mijn 190E:
- Mistlampen voor
- Rechter buitenspiegel elektrisch