Even Voorstellen dan maar .....
Mijn naam is John , 37 jaar , woon in Rosmalen en ben sinds 2 weken in het bezit van een 86er 190D automaat in de kleur signalrot met de standaard grijze bekleding.
Ik rij al sinds ik op mijn 18e mijn rijbewijs haalde in klassieke auto's.
Na een paar uurtjes op dit forum te hebben doorgebracht dacht ik dat het geen kwaad kon om me eens voor te stellen.
Tjee , als je iets wilt weten over de W201 dan moet je hier zijn !!
De auto is compleet roest en deukvrij en het interieur is in nette staat.
Uiteraard zijn er altijd wat dingetjes die er aan gedaan moeten worden , en wil deze dan ook z.s.m. aanpakken.
- De dame in kwestie moet eens nodig worden gepoets , maar dan wel op de 3 of 4 stappen manier , wellicht kan ik eerst een aantal lakschades bij werken / laten werken ( de vorige eigenaar heeft er waarschijnlijk ooit eens een imperial op gehad wat nogal wat krassen heeft veroorzaakt "dikke vette diepe krassen" , als iemand een tip heeft hoe dat weg te werken "Graag" , Spotrepair ??
- Dan ben ik nog op zoek naar een nette zwarte of grijze hoedenplank , mijn hoedenplank is keurig netjes maar hier heeft de vorige eigenaar de welbekende speaker/decopeerzaag truuk mee uitgehaald dus dient derhalve vervangen te worden.
Ook wil ik direct voor en achter andere speakers plaatsen , het geluid wat er nu in zit is niet om aan te horen.
- Tevens ben ik op zoek naar een zeer net grijs deurpaneel LA , dit is het enige paneel waar de vinyl naar beneden is gekropen en er een spleet tussen onderste raamlijst en deurpaneel ontstaan is.
- Als ik vervolgens de 2 paneeltjes langs de tellerbak nog vervang dan is de dame weer helemaal top , wellicht heeft iemand ze te koop of weet iemand wat ze bij de dealer kosten.
Het betreft de paneeltjes langs de teller , aan de linker zijde is dit 3hoekje voorzien van de schakelaar de de verlichting boven de achterbank bedient en voorzien van 1 luchtroostertje.
Aan de rechter zijde ( groter paneeltje ) is dit paneeltje voorzien van de schakelaar van de achterruitverwarming en 2 luchtroostertjes.
Ik zou echt niet weten of zoiets een naam heeft , wellicht weet een van jullie het ?? en wellicht komt er nog iemand met MB artikelnummers op de proppen.
Ik weet dat jullie van foto's houden , deze komen later deze week.
mvrgr,
John