door Mimo » 22 mei 2011, 14:32
Hans, Ik zie verder geen olieleiding richting het dif lopen. Zal dus standaard geen LSD op hebben gezeten. Het probleem is dat ik tot nu geen 3,64 dif heb kunnen vinden, maar een 3,46 dif Kom ik overal tegen. Daarom de mijn vraag eerder. Is het mogelijk om de koppelingplaatjes eruit te halen als het hieraan zou liggen?
Hoeveel speling mag de ingaande as eigenlijk hebben? Het lijkt wel of deze as behoorlijk wat speling heeft. Het liefst wil ik een originelen dif onder mijn 2.5D hebben. Als het te lang duurt dan neem ik een kleine afwijking van de snelheidsmeter voor lief
Maarten, ik zal binnenkort een foto van het dif maken. Ik ben zelf ook benieuwd waar deze onder vandaan komt.
Het heeft niets met deze topic te maken, maar heeft iemand misschien een adresje waar ik mijn verstuivers kan laten testen want de monteur die mijn auto gaat keuren zegt dat de rare tik die uit mijn blok komt misschien aan een verstuiver kan liggen.