Hallo,
Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Lloyd Geenen, en ik heb na een tijd aandringen van mijn broer me ook aangemeld op het forum. Hij is zelf al een poos lid, en rijd zelf een 190E 1.8(Carlo Geenen).
Zelf heb ik altijd een grote interesse in automobielen, vooral voor de Duitsers, en in het speciaal voor Mercedes.
Zelf heb ik nog geen 190 serie, mijn huidige auto is een Talbot Horizon SX, best een zeldzaam exemplaar, maar ik ben toch langzaam voor een andere auto aan het kijken.
Ik ben dan ook erg goed te spreken over de kwaliteit van Mercedes, niet dat er niets aan kan komen, maar evengoed, dat heeft natuurlijk ook met de berijder te maken.
Wij rijden thuis al +- 15 jaar Mercedes.
Het is allemaal begonnen met een 230TE(W123), gevolgd door de nieuwere 220TE(W124), daarna een C180(W202), en de huidige is een E240(2.6L V6 benzine, W211). Verder als 2e auto hebben we ook nog ooit een A140 gehad(W168), maar dit noem ik geen echte Mercedes.
Mijn broer heeft dus als huidige de 190E 1.8(W201).
Ik heb me o.a. aangemeld om wat ervaringen te lezen, en om eventueel wat te leren van technische zaken etc. Tevens vind ik het leuk om te zien als er bij auto's nieuw leven in word geblazen, dus bijv. een restauratie project, veel werk, maar mooi om te zien.
Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust...
Groeten,
Lloyd