Mijn naam is Koen, 25 jaar en ik heb afgelopen zondag veel geluk gehad en een super mooie, roestvrije zilver grijze Mercedes Benz 190 2.5 Diesel uit 1991 kunnen bemachtigen uit Duitsland met maar 107.000 km op de teller.

Een kennis van ons was afgelopen zondag in Duitsland bij vrienden en zou op de terugweg eventjes voor mij kijken bij een 190D die te koop stond. Bij aankomst belde hij me gelijk op; de auto zag er nog belachelijk goed uit voor z'n leeftijd, nergens roest, stoelen nog in top conditie en de achterbak leek wel alsof deze nog nooit geopend was. De prijs was binnen mijn budget, en een kilometerstand van 107.000 was ik nog nergens tegen gekomen!

Aanstaande woensdag heb ik een afspraak bij het RDW in Elsloo. Daarvoor heb ik al een eendags-kenteken en een verzekering voor één dag geregeld. Daarna wachten op het echte kenteken, keuren en verzekeren. Heeft iemand tips om cheap te verzekeren, wellicht door lid te worden van een 190 club ofzo? Zoiets heb ik wel vaker gehoord, maar weet het fijne er niet van af. Tips zijn welkom!
En nu wat foto's: