[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Lambdasonde : Techniek W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 02 mei 2025, 13:24

Lambdasonde

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Lambdasonde

Berichtdoor mo190e » 02 mei 2011, 19:46

hallo heren ik heb een vraag sinds kort rijdt mijn auto niet op volle power op benzine en LPG ik denk eigenlijk de lambdasonde want als ik de stekker uit trek van de lambdasonde doet doet hij helemaal niks dan blijft de resultaat gewoon het zelfde nu is mij vraag is deze kapot alvast bedankt voor je reactie
mo190e
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Ja

Re: Lambdasonde

Berichtdoor HansMercedes » 02 mei 2011, 21:42

Om zeker te zijn of die lamda sonde kapot is zou je deze even moeten doormeten met een universele meter . deze gaat pendelen als je zo 2500 t/m maakt in warme toestand . een lamda sonde regeld tussen arm en rijk mengsel en geeft dit signaal door aan de computer die hierop de injectie tijd weer aan past . eenvoudiger kan ik je het niet uitleggen grt hans
HansMercedes
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.6
Bouwjaar: 1989
Automaat: Nee
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:

Keer terug naar Techniek W201