Mijn Benz heeft nog maar een ton op de teller, vorigjaar gas in laten bouwen. Kan me niet echt voorstellen dat de kleppen zijn versleten. Verkeerd afgesteld, tja, dat zou wel kunnen. Ik heb zelf met het oog alle slangen gecontroleerd, maar daar valt niets aan de zien. Krijg het zelf niet voorelkaar en zal hem toch naar de garage moeten brengen om de diagnose te laten stellen. Alleen zal dit nog even moeten wachten. Mijn persoonlijke omstandigheden laten het niet toe hiervoor geld vrij te maken
Hij begint trouwens steeds slechter te lopen. Ik merk dat hij (klein beetje) stotterd terwijl ik rij. Als de motor nu warm is, slaat hij me ook af (bij stoppen voor bijv stoplicht). Niet altijd, maar wel vaker. Ben nu met de handrem het laatste stukkie aan het remmen en mijn voet op het gaspedaal. Erg frusterend rijden kan ik je zeggen. Heb zelf een beetje lopen draaien aan de gastoevoer stelknop. Op gehoor ingesteld, maar ben bang dat dit niet echt geholpen heeft. Misschien heb ik nu te veel lopen klooien, zonder te weten waarmee ik bezig ben

Ik blijf er ff vanaf, hoop dat hij het nog een maandje volhoud, misschien zelfs 2, voordat ik financieel weer beter zit

Vorigjaar gescheiden, dubbele woonlasten en kom maar niet van mijn koophuis af. Nog ff en ik kan de hypotheek niet meer betalen

Dus als er iemand nog een, echt mooie woning, in Zwolle zoekt...