[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Koplampwissers : Carrosserie & Exterieur W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 29 maart 2024, 11:09

Koplampwissers

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Koplampwissers

Berichtdoor IvoHeijnen » 29 apr 2013, 11:49

Op mijn aangeschafte Mercedes zit een wiswas installatie, tenminste bij BMW noemen ze het wiswas. Maar helaas mist 1 wissertje (aan de bijrijders zijde) en aan de bestuurderszijde is het wisblad versleten.

Hier op het forum en google heb ik het al proberen op te zoeken, maar ook op het blad staat geen onderdeel nummer. Alleen ''BOSCH'' en het Mercedes logo staat er op. Jammer genoeg kan niet iedereen op EPC, BMW staat daar wel open voor :P Het is wel handig, dat je bij de dealer komt, onderdeel nummers opnoemt en gelijk kunt bestellen.

Wie o wie wilt mij vertellen wat het onderdeel nummer is en hoeveel het kost?

Alvast bedankt!
Wat zal ik hier eens schrijven?
Avatar gebruiker
IvoHeijnen
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 28
Geregistreerd: 28 feb 2013, 15:40
Woonplaats: Herkenbosch
Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.5-16
Bouwjaar: 1989
Automaat: Nee
LPG: Nee

Keer terug naar Carrosserie & Exterieur W201

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten