Nog even een vraagje van een leek.

Gister sprong tijdens het rijden even het lampje van de koelvloeistof aan, even later ging deze weer uit. (Ik had eerder al gezien dat 'ie wat laag stond, het stond sowieso in de agenda om bij te vullen).
Even onder de kap kijken vertelde mij dat het niveau in het tankje net boven de sensor stond.
Zojuist koelvloeistof gehaald en bijgevuld, maar wat ik erin gooide, verdween ook gelijk? Is dat normaal?
Ik heb er bijna 1 liter bijgevuld, en hij staat nu zo'n beetje bij de kaltwasser stand. (Ik ben ervoor wel naar de pomp gereden, zo'n 7-800 meter). De motor gestart, even laten draaien, wat met het gas gespeeld, en het niveau bleef gelijk.
Ik hoef hoop ik niet bang te zijn voor een lekke koppaking is misschien een andere lekkage? Ik houd het sowieso even extra in de gaten de komende tijd.
Wat is als leek ervan kan zeggen is:
-Vuldop ziet er schoon uit
- Olie aan de peilstok en de peilstok zelf zien er schoon uit
- Geen witte rook, hij rookt helemaal niet, wel kwamen er wat druppeltjes vocht (water) uit de uitlaat, maar dit schijnt normaal te zijn?
- De koelvloeistof (voordat ik bijvulde) leek me vrij van olie te zijn.
- De matten, en de vloer onder de matten waren droog en schoon.
- Kachel wordt gelijk warm en stinkt of ruikt niet.
- Ik kan geen lekkage vinden aan de slangen of de radiator. Waterpomp (de middelste, waar de ventilator aanzit toch?) ziet er ook droog uit rondom.
- Anders nog iets?
Walter.