[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Kentekenplaat bevestiging : Carrosserie & Exterieur W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 20 apr 2024, 14:22

Kentekenplaat bevestiging

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Kentekenplaat bevestiging

Berichtdoor mwo73 » 03 nov 2021, 18:40

Hallo, ik ben sinds kort de eigenaar, van een op te knappen, Avantgarde Rosso. Voor de eerste klap wilde ik vanmiddag de kentekenplaten vervangen en daarbij zaten de vier bouten van de kentekenplaat achter dusdanig vast, dat ze alle vier afgebroken zijn...... Iemand enig idee, opdat ik niet direct onnodig de binnenkant van de kofferruimte hoef te verwijderen, of de vier busjes waar de bouten in zitten te verwijderen zijn van binnenuit oid? Of moet ik ze gaan uitboren??
mwo73
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 03 nov 2021, 18:34
Roepnaam:
Type wagen: 190E 1.8
Bouwjaar: 1992
Automaat: Ja
LPG: Nee


Re: Kentekenplaat bevestiging

Berichtdoor Theo10 » 04 nov 2021, 13:26

Het is sowieso wel goed om de plastic plaat te verwijderen aan de achterkant van de kofferbak omdat daar vaak roest zit.
Bovenste rand voorzichtig omhoog duwen, bijvoorbeeld door er een plastic of houten wigje tussen te steken. Het zijn een stuk of 6 klikverbindingen. Dan naar voren losduwen.
Groet, Theo
Theo10
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 66
Geregistreerd: 09 okt 2020, 21:00
Woonplaats: Berg en Dal
Roepnaam:
Type wagen: 190E 1.8
Bouwjaar: 1991
Automaat: Nee
LPG: Nee


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur W201

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast