Ik heb een poosje geleden de originele 15" 6 J ET 49 met de vierkante gaten gekocht. Op eBay in duitsland worden deze soms aangeboden. Wanneer je voor echt voor originaliteit gaat kun je deze het beste per stuk kopen. Vaak zijn dit dan nog hagelnieuwe reservewielen die nooit zijn gebruikt en waar je achteraf niets meer aan hoeft te doen, prijs incl. verzending tussen de € 60,- en € 90,- p/st. Deze moet je dan niet meer laten poedercoaten zoals ik. Ik had een setje gekocht wat eigenlijk nog in goede staat verkeerde, maar ja.......... na goed schoonmaken waren er toch zaken die mij bleven storen

, zoals niet meer te verwijderen remstof en kleine stoeprandschades

. Ik heb ze daarom toch nog laten poedercoaten. Dit heeft me in totaal € 515,- gekost (Aankoop velgen € 325,-, poedercoaten € 190,-). Het laten poedercoaten bij velgen als nieuw is wel prachtig gedaan, ze zijn inderdaad als nieuw

. Wanneer je echt voor originaliteit gaat let dan wel op dat er twee verschillende onderdeelnummers bestaan, nr. 201 401 11 02 en 201 400 15 02, dit heeft alleen met de produktiejaren te maken, de uitvoering van beiden is gelijk. Succes met de zoektocht, ik zie de foto's van je auto met putdeksels wel verschijnen.