Hallo iedereen.
Mijn naam is Hjalmer en ik ben nieuw hier!
Ik ben 24 en mijn grote hobby zijn auto's, en dan vooral de wat oudere.
Ik heb ondanks dat ik mijn rijbewijs pas een kleine 6 jaar heb al aardig wat auto's versleten.
Het begon onschuldig met een aantal Golfjes 3 maar dat werd al snel een Golf 2 GTI wat echt een geweldige auto is!
Na de Golf GTI die ik een kleine anderhalf jaar hebt gereden heb ik een tijdlang in goedkope barrels gereden, Maar op een dag kwam een vriend van mij aanrijden in een BMW E30.
Bruine stoffen geruite bekleding en champagnebronse lak, Dat in combinatie met de 6 cilinder motor die echt enorm soepel draait maakte dat ik op slag verliefd was.
Niet veel later heb ik die auto ook van hem overgenomen.
Het was een roestbak absoluut, maar het rijgedrag was zoveel beter dan wat ik daarvoor heb meegemaakt.
Sindsdien heb ik me bezig gehouden met driften en heb ook al enkele BMWs E30s versleten, Niet gecrashed ofzo maar helemaal opgereden.
Maar door omstandigheden werd ik gedwongen om al mijn auto's te verkopen en heb ik besloten dat als het straks weer mogelijk word voor mij om mij weer in mijn favoriete hobby te storten het een Mercedes moet zijn.
Mijn voorkeur gaat uit naar een 2.5 16v of een W124 coupe maar aangezien ik helemaal niks weet van Mercedes leek het mij een slim plan om hier op dit forum te beginnen.
Groeten,
Hjalmer.