door Herder » 05 apr 2012, 15:29
Nadat ik mij een paar dagen geleden heb voorgesteld op het forum is het eigenlijk snel gegaan met de zoektocht,twee dagen verlof opgenomen en aan het zoeken geslagen.
Heel wat km afgelegd en ook heel wat aan ervaringen opgedaan zowel van particulieren tot handelaren.
Na gereden te hebben in de diesel variant en de benzine is mijn keuze toch op een 190E 2.0 gevallen .
De auto is van het jaar 1986 en heeft de kleur 929 nautikblau metalic, veel extra opties heeft hij niet enkele wat ik zo kan opnoemen zijn o.a. elec schuifdak, elec ramen, ABS, elec spiegels, LM velgen MB, centrale deurvergrendeling, automaat, binnen verlichting achterbank, metalic lak, mischien ben ik nog wat vergeten .
Zoals verteld heel wat km gemaakt om mijn auto te zoeken en uiteindelijk te vinden 3km van mijn woonplaats.
Ik heb de auto kunnen kopen bij Stuurman classic cars te (Herkenbosch) een dorpje vlak bij Roermond, Alexander de eigenaar heeft mij een 3 tal autos uit de showroom gereden zodat ik met ze alle 3 een proefrit kon maken en natuurlijk ook kijkend naar mijn buget.
Mijn keuze is dan ook gevallen op de auto die ik al eerder benoemde, na dat ik mijn besluit had gemaakt heeft hij de auto nog op de brug gezet omdat ik hem ook graag van onder wilde zien, dat zag er goed en verzorgd uit.
Na wat handelen kwamen we tot de koop , de auto werd meteen naar de werkplaats gebracht waar hij nog eerst lekker verwend werdt met verse olie, filters, bougies, en nog eens een inspectie kreeg.
Gisteren ben ik hem gaan ophalen hij stond mooi te schiteren in de zon.
Vandaag heb ik een nieuwe radio ingebouwd die zat er niet in, en zonder muziek vindt ik helemaal niks .
De bekleding kan ook nog een opfris beurt gebruiken, het is natuurlijk ook geen nieuwe auto!
Verder ben ik trots op mijn eeste Mercedes zal een foto proberen te plaatsen en er zullen er meer volgen .
Zo nu snel nog een stukje rijden.
Laatst bijgewerkt door
Semrick op 05 apr 2012, 20:14, in totaal 1 keer bewerkt.
Reden: Topictitel aangepast naar forumnaam