Ik ben Hansie en sinds 28 maart 2009 in het bezit van een 190, 1.8 Class uit 1992.
Voor deze auto was ik in het bezit van een 123, tw een 230E op LPG.
Moet zeggen dat was een fantastische auto maar had wat minpunten waarop ik besloot om hem in te ruilen voor een 190.
De 190 was niet in tip top conditie en ik besloot om wat dingen te veranderen.
Een van de redenen om mijn 123 weg te doen was het stuurgedrag, wat een zwabber was dat ding zeg.
Na een maandje karren in de 190 was ik het eigenlijk hartstikke zat want het was net zo'n zwabber als de 123.
Ik besloot om hem in te wisselen voor een 126. Na overleg en ruggespraak met Arno toch besloten om de 190 te houden.
Op 14 april 2010 toog ik naar HCS in Bemmel om het stuurhuis te laten vervangen in de hoop dat het gezwabber dan over zou zijn.
De monteur(Bas) wilde toch FF verder kijken en kwam tot de conclusie dat de fuseekogel linksvoor eigenlijk kaduuk was en du s moest worden vervangen.(was trouwens wel APK goedgekeurd)
Oké Fuseekogels en stuurkogels laten vervangen en wat blijkt het is geen zwabber meer.
Ik heb de auto dus in onderhoud gehad bij een bedrijf in mijn woonplaats en daar al eerder de stuurkogels laten vervangen. De stuurkogels waren dus niet juist gemonteerd. Was ook door het bedrijf in mijn woonplaats bij de 123 niet juist gebeurt.

Nu de auto weer lekker stuurt en ik besloten heb om hem nog een paar jaar te blijven rijden, komen er ook wat werkzaamheden aan.
Hoofdsteunen achter plaatsen is inmiddels gebeurt.
Bestuurderstoel repareren is in ontwikkeling.
Isolatie in kofferbak aanbrengen is in ontwikkeling.
Isolatiedeken in motorkap blijft nog niet echt plakken.
Spiegelglas links en rechts vervangen, moet nog gebeuren.
Al met al een hoop gelul maar feit is dat de auto nu weer lekker stuurt en daar gaat het om.
Groetjes
Hans:laugh: