[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Handrem verwisselen : Algemene vragen over jouw W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 30 apr 2025, 22:25

Handrem verwisselen

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen W201 wat niet in een andere forum past.

Handrem verwisselen

Berichtdoor Houara » 25 apr 2012, 11:09

Hallo

Mijn handrem heeft het begeven het druk knopje is de veer eruit gesprongen en een stuk afgebroken.
Nu heb ik al een complete handrem gehaald en ben gisteren begonnen om te kijken hoe ik mijn handrem kan eruit halen

Maar ik ben niet verder gekomen dan het asbakje bij de achter bank eruit gehaald en dan het andere stuk eruit gewipt wat bij de asbak zit achter ik kwam niet verder.

Nu is mijn vraag heeft iemand een goede tip om deze klus te klaren alle info is welkom.

Alvast bedankt

Mvg
Houara
Houara
Senior Boarder
Senior Boarder

Type wagen: 190D 2.5
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:

Re: Handrem verwisselen

Berichtdoor Bobracing » 25 apr 2012, 11:20

Asbakje eruit achter.
Zit een boutje maat 8 deze los halen/
Houten paneel los maken , hieronder zit er ook eentje nr 8. Zorgen dat je hele handremdelen eraf zijn... en dan kan je de tunnel van achteren uit omhoog halen en eruit halen zeg maar.
Bobracing

Berichtdoor Houara » 25 apr 2012, 11:22

Hallo Bob

Bedankt voor reactie maar wat bedoel je met houten paneel de console onder dashboard?
Houara
Senior Boarder
Senior Boarder

Type wagen: 190D 2.5
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:

Berichtdoor Bobracing » 25 apr 2012, 11:36

rondom je pook dat paneeltje.... :)
Bobracing