door Wiertsr » 15 dec 2014, 18:05
Hallo ik ben Ron Wierts, gehuwd en vader van drie kinderen van 18, 20 en 22 jaar. Mijn vader werkte bij de Mercedes dealer hier in zuid limburg. Heb dus Mercedes met de pap lepel binnen gekregen. Heb mts werktuigbouw en motorvoertuigen gedaan, gewerkt als monteur bij Mercedes en als verkoper. Heb de W201 nog nieuw verkocht. Helaas heb ik op jonge leeftijd een bedrijfsongeval gehad en heb een zenuw dystrofie in mijn hele lichaam en ben sinsdien afgekeurd. Sleutelen en rijden in de Mercedes is mijn grote passie en ontspanning. Heb deze witte 190E uit 1983 nu een paar maanden. Heb hiervoor een W126 280 se en een 500SE, W123 280E, en W124 300 te en nu de 190E. Nu met de nieuwe regeling is deze 190E heerlijk om het hele jaar te rijden. Is er een van de aller eerste met 120.000 km. op de klok, automaat stuurbekrachtiging, ABS centrale vergrendeling, katalysator en blauw van binnen, en de rest niks. Hebben nog een auto de favoriet van mijn vrouw een audi A2.En de zoon is in opleiding tot eerste autotechnicus en werkt bij Peugeot. Woon in Beek dat is vlak bij Maastricht.