- 2012-02-01 16.25.45.jpg (1.03 MiB) 771 keer bekeken
aangestoken met het MB virus door mijn zwager, ben ik met hem afgelopen zondag met hem wezen kijken naar een witte 190E van 1985 met 227.000 op de teller
daar aangekomen vond ik het al gelijk een mooie auto, zwager alles bekeken, bodem keihard, olie op peil, meteen starten en noem maar op alles gewoon goed eraan, behalve de kofferbakdeksel en de motorkap, daar zijn ze knullig met een lakstift op in de weer geweest, die moeten allebei opnieuw gespoten worden.
ik mocht er niet mee rijden ivm verzekering, kon ik wel inkomen , maar toch wel jammer.
apk was 2 dagen ervoor gedaan en was tie probleemloos doorheen gekomen.
na wat onderhandelen de koop gesloten, lijkt mij een goeie deal, zeker met die verse apk erop.
op maandag de auto op internet verzekerd, ernaar toe, kenteken overgeschreven en op weg naar huis in mijn trotse aanwinst.
onderweg genoten, hoe lekker of de wagen rijd, enige minpuntje vind ik dat het een 4 bak is, aangezien ik een 5 bak gewend ben.
auto is geimporteerd, waarvandaan weet ik niet, er zat geen enkele dokumentatie bij.
heb vd week 2 foto's gemaakt met telefoon, ff kijken of ik die hierbij kan plaatsen.
groetjes Gijs