[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Gezocht: Klepje voorbumper 16v : Carrosserie & Exterieur W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 30 apr 2025, 22:36

Gezocht: Klepje voorbumper 16v

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Gezocht: Klepje voorbumper 16v

Berichtdoor Wiljan » 08 maart 2010, 17:57

Beste mensen,

Mijn 16v voorbumper mist het klepje van de voorbumper, zo kreeg ik hem bij de aankoop :( Er zit nu wel een meegespoten plaatje op geschroeft, maar dat is natuurlijk voor het oog een flinke domper!
Dus nu mijn vraag, heeft iemand zo'n klepje voor mij!
Of een plek waar ik er 1 op de kop kan tikken, het gaat om dit gemarkeerde gevalletje:
[img size=150]http://img690.imageshack.us/img690/5792/1252414760dsc06898.jpg[/img]

Bedankt alvast!
Uniek zijn is niet moeilijk, uniek blijven daarentegen wel!
Wiljan
Expert Boarder
Expert Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Ja
Andere wagens / opmerkingen:

Re:Gezocht: Klepje voorbumper 16v

Berichtdoor HansMercedes » 08 maart 2010, 18:30

JE ZOU EVEN KUNNEN GAAN KIJKEN OP Mercedes SLOOPERIJEN of anders onderdelenzoeker.nl en mischien heb je geluk,en kost dit onderdeel niet eens zo veel bij de dealer grt hans
HansMercedes
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.6
Bouwjaar: 1989
Automaat: Nee
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:

Re:Gezocht: Klepje voorbumper 16v

Berichtdoor Bassje » 09 maart 2010, 00:02

Ik denk dat het gewoon bij de dealer te krijgen is. Zuu het als ik jou was daar even gaan vragen. Vragen kan nooit kwaad :)
Bassje
Erelid
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1990
Automaat: Ja
LPG: Nee

Keer terug naar Carrosserie & Exterieur W201