Hoi allemaal,
Ik ben Jack 68 jaar en rijd al vele en vele jaren MB diesel.
Ik ben geen Mercedes freak, maar het is gewoon de beste auto die er bestaat, weinig mankementen en altijd paraat staat.
In het verleden heb ik veel tijd doorgebracht met het opknappen van deze auto's en dan voornamelijk op plaatwerkgebied zoals inzetstukken kokerbalken etc.
Sinds enkele jaren heb ik mijn oude woning met mooie volledig ingerichte werkplaats ingeruild voor een rijtjeswoning en ben dus vrijwillig op non actief komen staan omdat ik er geen zin meer in had.
Ik geef mijn wagen, 190D wel zelf de servicebeurten en doe zelf nog kleine reparaties, maar aan grote karweien zoals subframerubbers, versnellingsbak of achteras problemen maak ik mijn handen niet meer vuil.
Ik heb volledig begrip voor MB liefhebbers die kicken op "verlaagd, lederen dit of dat en notenhouten liflafjes" maar mij heeft dit nooit iets geddaan. Voor mij geldt alleen dat mijn wagen me moet brengen waar ik heen wil en dat heeft Mercedes altijd gedaan.
Mijn motto is altijd geweest ; liever een oude Mercedes dan een nieuwe Japanner, maar natuurlijk is iedereen vrij om daar anders over te denken.
Jack.