Na lange tijd afwezig te zijn geweest op het forum zal ik nu weer wat vaker online zijn

Door mijn privé omstandigheden had ik hier nagenoeg geen tijd meer voor.
Ik heb inmiddels de fietsenzaak overgenomen van mijn vader, waar dus heel veel tijd in gaat zitten.
Ondertussen ook nog een leuke vriendin gevonden, waar ook weer veel tijd in gaat zitten.
Haar vader werkt bij een taxibedrijf die ook zelf een werkplaats hebben, en nu komt het mooiste: Ik mag elke woensdagavond gebruik maken van die werkplaats inc. brug:)
Daar maak ik dus ook eigenlijk elke week gebruik van, met mijn eigen auto of die van anderen

Intussen heb ik dus ook al heeeeel veel vervangen aan mijn auto.
Ik zal hier ff een paar dingetjes neerzetten die ik me zo kan herrinneren

Hulpkoppelingscylinder
alle, rubbers die onder de auto zitten! Dus alle 8 draagarmrubbers, alle 8 reactiestangen, alle 4 ophangrubbers van het achterste subframe en alle rubbers van beide stabilisatorstangen. Koste wel ong. 500 euro bij wensink maar het rijgedrag is echt heeeeel erg verbeterd, dus het was het wel waard

Verenpakket laten vervangen van de rugleuning+ nieuwe bekleding erover i.v.m. instapschade.
nieuwe remblokken Voor.
Remolie ververst, deze had een beetje een rare kleur.
2x oliewissel + filter motor.
Oliewissel versnellingsbak en differentieel.
4 nieuwe winterbandjes laten monteren.
Nieuwe veertjes voor de windflap van het schuifdak, deze ging niet meer vanzelf omhoog.
Een nieuwe elektrische antenne gemonteerd, want 1 of anders achterlijke vogel vond het nodig om ertegenaan te gaan vliegen

En de auto in een half jaar tijd 3x uit laten lijnen omdat er steeds 2 rubbers na elkaar kapot gingen en nooit tegelijk. Dus de 3e x dat er weer rubebrs stuk waren ben ik naar wensink gegaan en heb gezegd dat ik alle rubbers moest hebben die ik nog niet heb gehad

Goed... ik denk dat ik nu de meeste dingen wel genoemd heb hier, maar het kan zijn dat ik wat vergeten ben

En dit is mijn ''verlang'' lijstje:
Nieuwe waterpomp, deze lekt als hij koud is.
Nieuwe koppelingsset, Ik hoor het druklager bij het wegrijden vanuit de 1e versnelling.
hydraulische klepstoters vervangen, want dat stomme getik word steeds erger...
Elektrische ramen voorin origineel maken, er zitten nu neppers in en de bestuurderkant is de bende al afgebroken

Zo dat lijkt wel weer een heel levensverhaal van mij, alleen een beetje jammer dat dit nogmaar over een half jaartje gaat