Er is gevoelig verbetering. Ik heb de downpipe met KAT vervangen door eentje zonder KAT. Het achteraf ingebouwde bijhorende ventiel ( Koudloopregelaar ) waarover ik geen flauw idee heb wat het doet is ook weg. Ik heb de stappenmotor weer los gemaakt want die zat blijkbaar vast. Ook de OVP heb ik opengemaakt en daar waren solderingen gebroken die ik herflowd heb.
De wagen start meteen bij koude motor en blijft ook meteen op een min of meer correct toerental hangen als ik de gas los. Dus hij valt niet meer uit en het toerental zakt ook niet meer uit zichzelf als ik hem op pakweg 3000 toeren breng en hem daar houdt.
Helaas is dit nog niet het einde. Bij koude motor pruttelt de motor nog steeds als ik gas geef alsof de ontsteking overslaat. Deze is op de verdeler zelf volledig nieuw: kap, rotor, kabels en bougies. Warme motor en hij gaat zeer goed in toeren dus ergens zit het nog steeds in de regeling van de koudeloop regeling. Denk ik.
Nog suggesties waar ik verder kan kijken ? Allicht is hem laten warmdraaien en ergens de CO laten regelen wel al iets om als eerste te laten doen.Statistieken: Geplaatst door SimonV — 15 mei 2020, 10:41
]]>