Ik ben Mark, woonachtig in zuid-limburg en ben al drie en half jaar trotse Mercedes rijder.
Vroeger was ik altijd opel liefhebber.
Maar sinds ik deze Mercedes van mijn opa georven heb, ben ik helemaal verliefd op Mercedes.
Mijn opa was tweede eigenaar en heeft deze Benz 17jaar in zijn bezit gehad.
Ben ontzettend blij dat mijn opa zo zuinig was op zijn auto.
Want hij verkeerd in zeer goede staat. Geheel roest vij

Klein min punt: de lak die is redelijk verweerd(dof) want heeft altijd buiten gestaan in wind en weer.
Maar het is een Mercedes W201 190E 1.8 basic (origineel nederlandse auto) hoog glans zwart met 4gang versnellingsbak.
Nu ben ik pas klein jaartje bezig de Mercedes beetje naar eigen smaak te maken.
Ben begonnen met andere velgen te kopen.
Het waren velgen van een c classe W202 uit 97, 15inch 8loch met een korte diepe rand.
Rondom michelin power safe banden 5/6mm profiel.
Deze zijn tevens te koop ivm aanschaf andere zomerwielen.
Voor meer informatie over deze velgen graag even een mailtje sturen.
Momenteel staat de Mercedes op winterwielen standaard E classe(1997) velgen met continental banden.
Maar goed, nadat ik deze velgen had gekocht heb ik afgelopen jaar een H&R cup kit 45/45 veren en schokbreker set gekocht en gemonteerd. Dit was al een goede verbetering kwa uitstraling en uiteraard wegligging.
Daarna heb ik een set donkere achterlichten gekocht(imitatie).
In eerste instantie had ik het liefst oude type donkere achterlichten gehad, maar deze waren onvindbaar...
Het laatste wat ik heb gekocht zijn 17inch gepolijste drie delige AMG velgen.
Voor 8j voor en achter 8,5j dit ivm ik niet veel zin had om op zeer getrokken banden te rijden en graag het rij comfort beetje wil behouden. En tevens geen grote aanpassingen aan de wielranden wil laten doen.
Nu moet achter 1cm van de wielkast rand weggehaald worden of omgerold worden.
Velegen hebben momenteel rondom 225/45 banden gemonteerd. Bij aankoop zaten deze erbij.
Maar helaas wel aan vervanging toe.
Volgend jaar komen er voor nieuwe 215/45 banden erop en achter hou ik 225/45 aan.
Dit ivm dat ik geen stoeprand schade wil.
Weet uit ervaring dat te zeer getrokken band gewoon vragen om problemen is.
Het volgende dat ik graag aan de Mercedes wil veranderen is:
1.Het interieur wil ik graag vervangen voor een volledig lederen sportline interieur.
2.Aankomend jaar opnieuw spuiten en alle ramen rondom lichtjes laten tinten.
3.Costum rvs uitlaat vanaf kat laten maken.
4.Smoke knipperlichten voor.
5.Nieuwe grill met emblemen( deze heb ik al) maar w8 totdat ie gespoten is..
Voor de rest wil ik de auto laten zoals die is.
Hoop jullie zo voldoende te hebben geïnformeerd over mijzelf, mijn auto en wat er nog komen gaat.
Onder een paar foto's van mijn beestje

Groeten Mark