Ik ben misschien wel het eerste vrouwelijke clublid op deze site en wil me graag aan jullie voorstellen.
Ik heet Annette en ben ruim 10 jaar in het bezit van een Mercedes 190E 1,8 automaat. Ik ben de 2e eigenaar en heb 'm overgenomen van Frits Bouter uit Gouda, voormalig eigenaar van Bouter Muziek waar mijn inmiddels ex man in zijn jonge jaren werkte. Grote droom van Frits was ooit een nieuwe Mercedes te kopen. Zijn droom werd werkelijkheid in 1992. Maar helaas werd hij ernstig ziek. Naast hartklachten kreeg hij ook MS. In de eerste jaren kon hij er nog zelf in rijden. Later liet hij zich vervoeren maar op een gegeven moment werd de MS zo erg dat hij niet meer in de auto kon komen. Wij hebben de auto in 2002 van hem over gekocht met 25.000 km op de teller. Afspraak was om zo nu en dan nog bij hem langs te gaan zodat hij naar de auto kon kijken. Frits is 5 jaar geleden overleden. Ik ben 2 jaar geleden gescheiden, maar omdat ik altijd in de auto gereden heb (mijn ex had een auto van de zaak), rijd ik er nog steeds in, met heel veel plezier!!

Ik word in november 50 jaar en heb 2 kinderen, Eva van 14 jaar en Noa van 13 jaar.
Ik heb me aangesloten bij dit forum omdat ik nu voor het eerst wat problemen ondervind met mijn MB. Ik heb als alleenstaande moeder werkelijk geen idee heb waar ik terecht kan voor een veilige en deskundige reparatie. Ik hoop dat jullie mannen mij kunnen helpen en adviseren!!

Dank jullie wel alvast. Leuk om bij de W201 club te zijn