Terwijl een paar van jullie vandaag naar het museum zijn geweest, heb ik flink wat kilometers mogen/moeten maken in de Ford Mondeo! uiteindelijk moest ik nog iemand ophalen die zijn motor weg had gebracht voor een beurt.. en wat denk je dat daar staat
Een 190E 2.3 16V, perfecte staat! niveau regeling, standkachel airco, automaat, vollederen bekleding, sportinterieur, werkende timers, met slechts 94*** km! ik draaide bijna door daar! heel gesprek met de eigenaar gehad. Toen we moesten gaan zei ie er heel droog achteraan, *hij is overigens te koop hoor, als je hem echt zo mooi vind, wil ik je er wel blij mee maken..*
Gelijk gekeken of er een wonder op de bank gebeurt was, maar dat is helaas niet het geval.. Hier een foto genomen met mobiel..:

- Naamloos2.jpg (87.6 KiB) 1384 keer bekeken

- Naamloos.jpg (60.91 KiB) 1384 keer bekeken
Ik had het al in m'n hoofd, raamspoiler eraf, originele AMG monoblocks eronder en je hebt een prachtige originele Mercedes-Benz. 185 trappelende PK'tjes op een sperdiff.

ik krijg er weer kippenvel van! wat een bak zeg, helaas heb ik geen foto's kunnen maken van het interieur, de originele casettehouder zat er nog in, de standkachel werkte nog perfect, de niveauregeling kwam ik achter toen ie de kap opendeed, zelf wist ie niet dat het erop zat

De wagen is in 1996 ingevoerd. of de kilometerstand klopte wist de eigenaar niet, maar het was er niet aan af te zien dat er iets aan gelogen was..
Even flitste het door m'n hoofd, cabrio eruit, 16V aanschaffen
Nee, de cabrio gaat er niet uit

Moeilijk moeilijk