In de middenconsole wou ik een radio inbouwen, en merkte dat er geen ISO stekkers in zaten, ook geen stekker van een bekker radio of zo, dus ging ik aan de slag op internet.
Ik heb echter meer draden los hangen dan eigenlijk zou moeten, namelijk 20.
Eerste foto, 8 draden in totaal allemaal mooi samen gewrapt in zwart gaas, waarvan 4 met een aparte vrouwelijke connector en 4 draden die samen zijn (2x2 draden) met een soort van oude luidsprekerconnector (deze met een plat stuk metaal en pinnetje, maar de vrouwelijke kant). Ik vermoed dat dit de draden zijn van de 4 luidsprekers in m'n auto.
- 4 van de 8 draden.jpg (23.18 KiB) 1912 keer bekeken
- andere 4 van de 8 draden.jpg (18.98 KiB) 1912 keer bekeken
de kleuren zijn:
rood/bruin
Bruin
=> samen in een zwarte connector
grijs/bruin
bruin
=> samen in een witte connector
rood/zwart (blauwe connector)
zwart (rode connector)
zwart/groen (blauwe connector)
zwart (rode connector)
dan zijn er een bende afgesneden draden:
- 4 afgesneden draden.jpg (548.88 KiB) 1912 keer bekeken
kleuren:
wit/bruin
grijs/bruin
rood met een geel en oranje streep (1 aan elke kant)
groen met witte strepen
dan zitten er twee draden in een koekje:
- 2 draden in koekje.jpg (598.85 KiB) 1912 keer bekeken
een zwart/gele draad met groene vierkantjes op
bruin
dan nog vier draden met elk een vrouwelijke connector:
- 4 draden met rode en blauwe connectoren.jpg (666.97 KiB) 1912 keer bekeken
bruin (met rode connectorà
zwart (rode connector)
rood/bruin (blauwe connector)
groen/bruin (blauwe connector)
ten slotte nog een losse rode kabel (ik vermoed de voeding) en een andere bruin/groene kabel met rode connector
- losse bruine en rode draad.jpg (550.6 KiB) 1912 keer bekeken
De kleuren van de kabels die in het ISO schem staan op deze link: stemmen totaal niet overeen met wat ik in m'n auto heb zitten. Ik zou dus graag willen weten hoe ik m'n ISO stekkers moet verbinden met de aanwezige draden, en wat ik met doen met de overschot.
Er is ook een belangrijke kabel di ontbreekt (of ik vind hem niet), namelijk de kabel voor m'n antenne, normaal een dikke zwarte met een grote mannelijke connector op. Geen spoor van te vinden in m'n middenconsole, er staat nochtans een antenne op

Heb al bij auto5 een connector gekocht met de vrouwelijke iso stekkers en draadjes aan en 2 doosjes connectoren zodat ik alles mooi aan elkaar kan zetten...nu nog het schema vinden (en weten wat ik moet doen met de resterende draden)
Misschien ook belangrijk te vertellen dat de verwarming niet goed werkt (echt warm is het niet, en er is soms een piepend geluid uit de radiator) en de vorige eigenaar heeft dit volgens mij proberen op te lossen, want alle lichtjes zijn uit de middenconsole (die draad hangt ook gewoon los, maar geen foto van genomen omdat ik zelf ook wel weet waarvoor hij dient...)... het zou wel kunnen dat hij een paar kabeltjes vergeten is of zo

Alvast bedankt voor de hulp!