ik ben Dirk,51, en woonachtig in Grobbendonk (België). Vorige week heb ik een Barolorote 190D uit december 1991 gekocht. De vorige eigenaar ging naar een rusthuis en hij stopte met autorijden. De 190 had hij sinds 1999 in bezit. Er staan 171.000 km op de teller. Hij is in prima staat,buiten enkele lichte parkeerschades,eigen aan bejaarde chauffeurs. ook de vooruit moet vervangen worden en uiteraard een groot onderhoud met alle olieeën & filters. Hij is ook netjes voorzien van opties, zo even uit het hoofd :
-Elektrisch schuif-kanteldak
-ABS
-Toerenteller
-Getinte ruiten
-Zwart lederen interieur
-Armsteun vooraan
-Verwarmde ruitensproeier reservoir
-Verwarmde voorzetels
-Lederen stuur + pook
Jammer genoeg heb ik de datencarte van mijn auto niet om de volledige optielijst uit te vlooien.
Ben al wel bekend van op het W123 forum en op het Nederlandse Heckflossen Register. Ik heb namelijk nog een W110, 190 uit 1964, een W123, 250 (LPG) uit 1983. En als dagdagelijks vervoer een W, C 200D uit 1995. Deze laatste heb ik aan mijn zoon beloofd,ik ga met de 190D rijden.
Ik weet dat jullie gek zijn op foto's maar die komen nog, het is momenteel zo'n rotweer hier dat ik geen foto's kan nemen.

Ben wel bekend met de oudere Mercedessen , ben in 1982 mijn carriére begonnen bij een Mercedesdealer. Toen waren deze wagens nog spikkelnieuw. Vanaf 1991 ben ik dan overgestapt naar VAB, de Belgische wegenwacht. En dat doe ik nog steeds.
Vriendelijke groeten Dirk