[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Deur demonteren : Carrosserie & Exterieur W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 02 mei 2025, 20:27

Deur demonteren

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Deur demonteren

Berichtdoor Brown » 20 jul 2013, 21:53

ik wil misschien een deur laten spuiten maar zelf als eraf strippen. iemand ervaring met zo een klus? en moet echt alles eruit?... ik heb namelijk even zitten kijken en de raammechanisme is nog te doen, maar de cv installatie lijkt me erg lastig, en hoe krijg ik in hemelsnaam de raam eruit......?

iemand ervaring hiermee?
Brown
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:

Re: deur demonteren

Berichtdoor VmaX » 20 jul 2013, 23:01

Ik heb een deur vervangen en op het raam na alles overgezet en het is echt megasimpel.
Zoals alles bij een W201 is het net een eenvoudig bouwpakket.. Goed kijken en onthouden hoe je het uit elkaar haalt en in omgekeerde volgorde weer inbouwen ;)
CV systeem is een kwestie van vacuümslangetje lostrekken en de boutjes losdraaien en je pakt het hele systeem zo uit de deur.
VmaX
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.3
Bouwjaar: 1986
Automaat: Ja

Re: Deur demonteren

Berichtdoor MBSLC » 21 jul 2013, 07:26

Maak eerst foto's van hoe het zit/hoort ! Daar kun je later erg blij mee zijn, weet ik uit ervaring ! :mrgreen:
STERREN STRALEN AAN DE HEMEL, STERREN STRALEN OP DE WEG !
MBSLC
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja

Keer terug naar Carrosserie & Exterieur W201