[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Contactslot Mercedes W638 - Vito kapot : Andere dingen W201 en andere C-Klasse

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 20 apr 2024, 01:22

Contactslot Mercedes W638 - Vito kapot

Praten/kletsen over andere dingen in het leven

Contactslot Mercedes W638 - Vito kapot

Berichtdoor Kelders0 » 17 nov 2014, 09:38

Dag mensen!

Ik heb al enige tijd een Mercedes Vito... ding rijd heerlijk en ben er gewoon goed over te spreken.

Nou is vorige week mijn contactslot kapot gegaan, ik kan de sleutel in het slot steken en de auto van het stuurslot af halen maar verder kom ik niet. Probleem is, de auto staat niet bij mijn huis en ik kan hem ook niet starten om naar een garage oid te rijden. Daarnaast lijkt het mij prima zelf te doen om het contactslot te vervangen alleen heb ik geen flauw idee hoe.

Dus het contactslot wil gewoon simpelweg niet draaien. Ik heb het geprobeerd met de 'normale' sleutel en met de reservesleutel. Op beide sleutels geeft het slot geen sjoegem.

Op internet is niet echt gek veel te vinden over soortgelijke klussen. Wellicht dat 1 van jullie hier de kennis in huis heeft!

Ik hoor uiteraard graag van jullie.
Proud owner of:
Mercedes Benz W201 - 190E uit 1984
Mercedes Benz W124 - 300D uit 1986
Mercedes Benz W201 - 190E uit 1986
Kelders0
Gold Boarder
Gold Boarder
 
Berichten: 206
Geregistreerd: 27 dec 2013, 01:16
Woonplaats: Kampen
Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1984
Automaat: Ja
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:


Re: Contactslot Mercedes W638 - Vito kapot

Berichtdoor BoyBenzdorp » 17 nov 2014, 18:11

Misschien met de 2 schuin afgeslepen pennen in de gaatjes het cilindermechaniekje openen, geen idee of een Vito dat ook heeft, maar waarom niet. Hij is van het stuurslot af, dat lijkt positief want dan zijn als het goed de gaatjes aligned en kun je de cilinder unlocken. En ook zijn de antidiefstal beveiligingen eraf zodat je eventueel ook het hele slothuis uit de stuurkolom kunt halen zonder boren, en de zwarte dop met electrische draden is dan ook niet beveiligd en los te halen.
( bij mij was die laatste sowieso niet beveiligd want het propellortje wat hem vast grijpt zat er niet op, bij het "nieuwe" slothuis zat dat wel erop. Er staat ergens een foto met hoe die pennen eruit moeten zien, 2mm dik en 45 graden naar binnen toe. succes!!
Avatar gebruiker
BoyBenzdorp
Gold Boarder
Gold Boarder
 
Berichten: 289
Geregistreerd: 09 nov 2013, 12:36
Woonplaats: Portugal
Type wagen: 190D 2.0
Bouwjaar: 1985
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re: Contactslot Mercedes W638 - Vito kapot

Berichtdoor Bastian-Hoen » 17 nov 2014, 18:47

ik weet dat er bij bepaalde types het contactslot problemen kan geven
dit probleem zit in het elektrische gedeelte maar lijkt niet op het contactslot van de W201
als je hem van het stuurslot kan halen kan je hem zelf naar een dealer slepen
mits het geen automaat is dan max 50km en dacht max 25km lang rijden maar vraag dat eerst na!!!!
http://www.fulica.nl (sorry nog steeds weinig foto's
let op wij zijn geen bedrijf ( de classics) maar wij zijn bezig met een hobby
in een mooie grote sleutel hal in Doetinchem

beschikken over EPC van Wensink
Bastian-Hoen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 935
Geregistreerd: 09 mei 2012, 15:03
Woonplaats: Doetinchem
Roepnaam:
Type wagen: 190E 1.8
Bouwjaar: 1991
Automaat: Nee
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:


Re: Contactslot Mercedes W638 - Vito kapot

Berichtdoor Bram Jansen » 17 nov 2014, 20:31

Er is met de zoekfunctie veel over het contact slot te vinden, maar in bijgaande topic vind je denk ik wel wat je zoekt.
autosleutels-verloren-geen-duplikaat-t10820.html?hilit=cilinder%20slot

Lex
Bram Jansen
 


Keer terug naar Andere dingen W201 en andere C-Klasse

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron