De deursloten werkten wel op de CV ( let op : geen afst bed of zo ) .
Het bleek een breekbaar systeem, want MB heeft een verbetering doorgevoerd, dmv een stukje ijzer dat meedraait met het slot, en op de CV aangesloten zit, net als voorheen, alleen is het breekbare plastic lipje er niet meer, maar is alles meer ín het slot geintergreerd.
Vandaag dat nieuwe originele ijzeren stangetje aangeboden aan mijn garage, die hebben het weer aangesloten.
Effect : als de deuren op slot gaan, gaat de kofferbak mee op slot !

Maar ook : als de deuren en kofferbak op slot zijn, en ik open als eerste het kofferbakslot, dan blijven de deuren dicht

Klopt dit , of horen de deuren dan ook open te springen ? Lijkt mij wel, als leek.
Hansmercedes schreef eens dat de CV dan afgekoppeld is geweest, toen de kofferbakslot het niet meer deed, omdat je anders een constant gezoem zou moeten horen. Kan ik deze weer aankoppelen of activeren, en zo ja, hoe dan ? Het kastje zit volgens mij zo'n 10 cm naast het het slot, aan de rechterkant, als je de klep omhoog doet. Daar gaat het stangetje namelijk naar toe.
Graag wat info, voordat ik voor gek sta in mijn garage, door te zeggen dat iets aangekoppeld moet worden, en niet eens weet hoe of wat

Ben hier al blij mee hoor, maar Vmax schreef me dat hij eerst de kofferbak opendoet voor bv boodschappen, en dat de deuren toen ook opengingen.
Mijne is van febr 1984, misschien heeft dat er iets mee te maken ?
Dank alvast !
Richard.