[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Centrale Vergrendeling bestuurderszijde. : Techniek W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 19 apr 2024, 21:26

Centrale Vergrendeling bestuurderszijde.

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Centrale Vergrendeling bestuurderszijde.

Berichtdoor DailyDriver » 05 dec 2019, 20:59

Dag mede-liefhebbers!

Helaas heb ik vandaag iets minders moeten ontdekken. Ik wilde mijn auto afsluiten en kon de sleutel in de deur ohne ende rond blijven draaien zonder dat er iets gebeurde. Zowel links- als rechtsom, is dit iets wat ik zelf nog op zou kunnen lossen of moet ik hiervoor naar de garage gaan?

Auto kan ik gelukkig nog via bijrijders-kant of kofferbak afsluiten.

Groetjes!
DailyDriver
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 12
Geregistreerd: 30 sep 2019, 19:54
Type wagen: 190E 2.6
Bouwjaar: 1991
Automaat: Ja
LPG: Nee


Re: Centrale Vergrendeling bestuurderszijde.

Berichtdoor DailyDriver » 06 dec 2019, 10:38

[/quote]


Super bedankt! Hier kan ik wat mee. Auto heeft de hele week op de kazerne gestaan en tot zover is er ook geen schade of iets aanwezig.
Laatst bijgewerkt door Anonymous op 07 dec 2019, 10:27, in totaal 1 keer bewerkt.
Reden: Vanwege het niet hebben van onbeperkte ruimte niet quoten met een er direct bovenstaand bericht
DailyDriver
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 12
Geregistreerd: 30 sep 2019, 19:54
Type wagen: 190E 2.6
Bouwjaar: 1991
Automaat: Ja
LPG: Nee


Keer terug naar Techniek W201

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten