Hallo allemaal..
Ik heb dit verhaal ook al in het 'Even Voorstellen' forum gezet maar vond dit forum wat gepaster dus bij deze nog een keer hier..
Laatst heb ik schade gehad aan mijn auto en mijn auto laten repareren bij een schade bedrijf hier in de buurt..
Toen ik mijn auto op ben wezen halen kwam ik tot de conclusie dat de centrale deurvergrendeling niet meer werkte..
Dus vandaag nog een keer terug geweest om er naar te laten kijken.. 2 en half uur zijn ze aan het zoeken geweest maar geen lekkages kunnen vinden in het systeem.. Het deurpaneel losgehaald maar ook geen druk meer op het slangetje..
Ik vond dit vreemd omdat de koplampverstelling ook op vacuum werkt maar heb me laten vertellen dat dit twee aparte systemen zijn..
Het schadebedrijf heeft me gezegd later terug te zullen bellen als ze weten hoe dit probleem op te lossen maar ben toch zelf nieuwsgierig naar wat het probleem zou kunnen zijn..
Iemand een idee wat het zou kunnen zijn? Mischien de pomp onder de achterbank die ga ik morgen even checken..