Heeft even geduurd, maar ik heb ze vandaag opgehaald. De velgen zien er fatsoenlijk uit, hier en daar een krasje, de banden zijn goed en nu moeten ze er nog een keer onder. De winterbanden kunnen zo zachtjes aan wel aan de kant lijkt me zo. Nu nog een interieur zien te vinden in de kleur dattel en dan wordt het benzje toch behoorlijk compleet.
Nog een leuk detail en hopelijk nooit nodig. De auto is voor een van de vorige eigenaren aangepast. Waarschijnlijk was deze rechts verlamd of kon hij daar weinig mee, want er zit een constructie in de auto dat ik het (rechter)gaspedaal op kan klappen en links van het rempedaal (het is een automaat) een tweede gaspedaal kan neerklappen. Zodoende kun je dus met alleen een linkervoet rijden. En er zit een startknop links van het stuur. En omdat een Mercedes alle functies aan het stuur in één handle heeft gestopt is het dus mogelijk om met alleen een functie links te kunnen rijden. De rest van de auto is gewoon standaard.
Ik hoop het in ieder geval nooit nodig te hebben, maar je weet maar nooit waar het goed voor is. Misschien voor de verhuur aan geblesseerde medeclubgenoten?
Als iemand het nodig heeft hoor ik het wel
Ik denk wel dat het (waarchijnlijk) de enige aangepaste 190 in Nederland is.