door Brown » 25 maart 2011, 22:10
jezus christus... ... 2500 euro ... dat is niet misselijk... en waarom 1300 euro arbeidsloon t.o.v. een ongeveer 400 euro wat de 'gewone' lpg-boer ervoor vraagt? is het zoveel complexer om in te bouwen en af te stellen, dan kan je ook weer niet bij iedereen terecht als je problemen hebt...
ik rij al bijna een jaar op LPG zonder problemen (even afkloppen) en heb er 1000 euro voor betaald. zou er geen moeite mee hebben om een paar honderd euro extra te betalen voor een zuiniger en betrouwbaarder systeem voor mijn andere W201.
maar kom mensen... 2500 euro voor een 4-cylinder? dat is in verhouding wel erg veel vergeleken met de gemiddelde W201. Als ik nou een 560SEL had dan had ik er niet lang over hoeven na te denken. En hoeveel extra moet ik rijdens om dat verschil er weer uit te halen? Als autotune mij 1:12 garandeerd dan ga ik meeteen... anders laat ik het toch even links liggen....
Of misschien handig om over te stappen op CNG?.... denk wel dat ik ze ga bellen maar