- schakelen van 2 naar 3 was altijd al iets ruwer dan van 3 naar 4 (vrijwel niet voelbaar). dit was al 100x beter met de nieuwe hardyschijven, verse bakolie en filter. Nu met het nieuwe relais gaat van 2 naar 3 schakelen even boterzacht als van 3 naar 4.
-als ik iets sneller gas bijgeef schakelt de bak nu plots terug, gaat wel boterzacht, maar het valt me op. trap niet door op het gas, maar geef iets sneller een beetje gas bij dan rustig (op z'n opa's). dat heeft tie nog nooit gedaan en het is echt opvallend. bij het uitacceleren van de bocht is het dus even wennen, want met dezelfde rijstijl schakelt de bak dus terug als je op 't gas gaat. (

-bij een vaste stand van het gaspedaal de bak van D naar 3 zetten ging altijd al supermooi. de auto blijft precies op snelheid, je voelt geen schakelen en de bak gaat terug van 4 naar 3. je merkt het eigenlijk alleen maar omdat het toerental omhoog gaat. hetzelfde, maar dan van 3 naar D was altijd merktbaar aan't rukje in de aandrijflijn. nu met het nieuwe relais gaat ook dat ineens zonder enig merkbare reactie, behalve dat het toerental zakt omdat de bak opschakelde van 3 naar 4.
-ik heb het idee dat de motor iets rustig stationair draait. de auto 'schudt' merkbaar veel minder met pook in D en voet op de rem.
Zoals je ziet valt me direct heel veel op aan't gedrag van de auto/bak/motor.
Heeft iemand enig idee wat het brandstofpomp relais allemaal regelt

Blijft mijn vraag: wat regelt dit ding allemaal?