ok. ik heb dus een W201 en een W124. beide starten rot bij half warme motor. bij beide lek(te) deze brandstofdruk regelaar.
voor de W124 heb ik inmiddels een 'niet lekkende' regelaar geplaatst wat niet hielp. daar heeft de garage, die ook andere dingen aan het herstellen was, de accumulator vervangen. de startproblemen zijn daar helemaal weg.
ik heb de 'goeie/niet lekkende' regelaar uit de W124 gehaald en in de W201 gezet zonder resultaat. start nog steeds rot bij half warme auto. dus ik vermoed dat daar ook de accumulator vervangen moet worden.
kortom, langzaam maar zeker kom ik er wel maar ben nog steeds op zoek naar een 'niet lekkende' regelaar.
maar mijn vraag is na alles gelezen te hebben. wat gaat er mis en hoe merkt je het als de regelaar lekt?
(ik zou dit zelf kunnen testen door in de W124 de lekkende regelaar te plaatsen maar moet eerlijk zeggen dat ik het zat ben om die dingen om te wisselen. krijg het niet voor elkaar zonder flink benzineverlies