[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Brandstof probleem ??? : Techniek W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 27 apr 2024, 10:11

Brandstof probleem ???

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Brandstof probleem ???

Berichtdoor breaky » 02 maart 2011, 20:32

Beste,

1) Sinds een week heb ik gemerkt dat mijn W201 enorm veel verbuikt in tegenstelling tot vroeger (hiermee bediel ik 2 weken geleden). Normaal rijdt ik gemakkelijk rond de 1000km , maar nu is het max 650 km !!! ik heb gekeken of er nergens geen lek is maar vind niks terug. Tijdens het rijden merk ik wel een dieselgeur, en ook als laat de wagen wel veel rook! Tijdens het rijden en ook als ik stilsta en eens wat gas geef. Vroeger was dit allemaal zo niet
2) En ook zo'n irriterend lawaaitje in de motor, denk dat het de klepstoters zijn.
3) 's Morgends als ik hem start en vertrek merk ik precies dat mijn koppelingsplaat wel hard lawaai maakt, bij kort gas geven. Wat is dit????

Kan iemand mij mss zeggen waaraan dit kan liggen?? Als jullie nog wat info willen , u zegt het maar. Trouwens is een 2.0 diesel 4 vitesse 1990.
breaky
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 56
Geregistreerd: 31 jan 2010, 18:07
Woonplaats: Antwerpen (B)
Type wagen: 190
Bouwjaar: 1990
Automaat: Nee
LPG: Nee

Keer terug naar Techniek W201

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten