Eergisteren is mijn thermostaat huisje kapot gegaan. Het overdruktuitje knapte er af nadat ik er iets tegen aan kwam. Hij was gewoon bross. Heb hiervoor een nieuwe besteld en Gemonteerd. Plotseling werd de motor niet meer warmer dan 50 graden. Thermostaat vervangen. Alles weer goed. Hele dag mee gereden, niks aan de hand.
Vanavond wil ik hem starten, start en slaat meteen weer af. Starten, niks. 30 SEC later, starten, slaat aan, en slaat meteen weer af. Dit heb ik herhaaldelijk gedaan totdat uiteindelijk mijn accu leeg was.
G@dverd&mme.
Een slecht startende auto kan ik nog mee leven, ik bedoel, hij liep goed na 30 seconden. Heb heel veel vervangen en vernieuwd en dit haalde niks uit. Hier irriteerde ik mij dus al flink aan.
Maar Nu de auto de dienst weigert breekt bij mij toch echt de klomp en barste ik zowat in tranen uit.
Dit is voor mij de druppel die de emmer deed overlopen.
Ik vind het genoeg. Deze auto wil ik niet langer in mijn bezit hebben en wil hem daarom gaan verkopen.
Het is spijtig maar waar.
Wat ik eigenlijk wil is hem aan een forum lid verkopen zodat ik precies uit kan leggen wat er aan is gebeurd en deze persoon de auto kan gaan onderzoeken wat er mis mee is.
Ik vind Hechtel jammer dat het xo moet gaan, maar ik kan niet langer verder zo.
Een vriend van mij heeft een recentere toyota corrola te koop, 1.6 8v en ben van plan deze van hem over te nemen.
Maar eerst moet ik mijn mb verkopen.
Jammer dat ik jullie dit moet mede delen, maar er zit voor mij niks anders op. Als 19 jarige student verdien je nou eenmaal geen miljoenen met de bijbaantjes en ik heb dus niet het geld en de kennis van het complexe ke Jet tronic om dit helemaal uit te zoeken.
Daarom vraag ik hier op dit forum naar iemand die dit wel heeft en een leuk projectie wil hebben.
Ik zal d
Binnenkort een verkoop topic aanmaken met daarin de benodigde foto's van de belangrijke punten v.d. Auto en zal daarin eerlijk alle attentie punten geven. Aangezien deze auto motorisch goed Is, op het starten na, en de carrosserie in best goede staat verkeerd is dit een leuk projectie.
Jammer, maar ik kan niks anders. Ik hoop de auto hier aan een liefhebber kwijt te raken ipv aan iemand te verkopen op marktplaats.
Ik hoop jullie hiermee genoeg geïnformeerd te hebben

Tom