door Bennyisbeter » 13 feb 2012, 19:32
Hallo allemaal,
Mijn naam is Frans, ik ben 28 jaar en woonachtig in Rotterdam.
Al enige jaren ben ik fan van meerdere Mercedes-Benz modellen van de late jaren '80, met voorkeur voor de W201 en W124. Ik ben me aan het orienteren op het aanschaffen van zo'n automobiel. Helaas heb ik op dit moment nog zoveel eisen en vragen dat ik de (betaalbare) auto nog niet gevonden heb.
Mijn voorkeur gaat, bij een W201, namelijk uit naar: Diesel, 2.5l, automaat, (bijna) belastingvrij, max 250k. En dan betaalbaar, en dat is een ruim begrip, want voorlopig ben ik netto niets waard. Daarnaast heb ik, gezien mijn werk als arts, een altijd-start-garantie nodig. Want soms moet ik echt weg en dan is sputteren geen optie.
Ruilen lijkt me ook mooi, Ik heb nu een Daewoo Tacuma Hollidae 1.6 benzine met nog geen 120k op de teller. LELIJK, ondanks Pininfarinadesign! Maar praktisch en goed bestuurbaar. En voor een bijzonder goede prijs kunnen aanschaffen.
Mijn grootste manco is dat ik niet kan klussen, of er in ieder geval geen ervaring mee heb. Ik zoek dus een auto die af is. Mochten jullie ideeën hebben, of gewoon hallo willen zeggen, schroom niet!
Gr
Frans