ik ben het geshit een beetje zat.
De meesten hier weten wel wat er aan de hand is bij mijn auto en daarom heb ik verder geen zin meer om het probleem ALWEER te posten.
wat ik wel graag wil vragen is of er misschien iemand hier is. die een mooie garage heeft, Een sloop W201 heeft staan en een bult verstand van deze auto
en mij een keer zou willen helpen met de wagen na te kijken.
Ik heb ronduit gewoon niet het geld om een garage naar een probleem te zoeken die zij ook niet snappen en daarom 1-2k aan loonuren uit te geven.
Ik wil heel graag in deze Benz blijven rijden maar het begint me nu wel heel erg te vervelen

Daarom zoek ik iemand die me wil helpen.
ik kom naar jou.
Jij hebt de kennis en 'het oor' om het probleem wat te snappen.
De sloop W201 zal kunnen helpen aan een paar onderdelen.
Ik betaal je wat je er graag voor wilt hebben, maar kan geen garage loon betalen.
Iemand die een keer zin heeft om mij super blij te maken en de eer te krijgen als de machtigste forum lid?
asjeblieft iemand. ik ben radeloos

----
even kort nog het probleem -_-'
Auto start niet helemaal lekker. als hij koud is start hij het best. als hij warm is en hij staat 5 minuten stil start hij naar 5 minuten doorstarten.
Alle sensoren zijn getest en werken. en zonodig vervangen.
Benzine filter is vervangen.
Bougies vervangen
de vraag is. lekken de injectoren of bouwt de brandstofpomp niet genoeg druk op. OF ! is het iets anders
Verder doet mijn handrem het niet. deze heb ik remblokken voor dus deze repareren we zelf.
Gaskabel is geknapt
kameraad van mij heeft vandaag naar de auto gekeken. hij is automonteur en de kabel knapte.
deze hebben ze beetje aan elkaar gebeunt en hiervoor zoek ik dus een nieuwe.
Vacuum slangetjes worden oud. wil ik vervangen.
verder is de vacuum meter op het dashboard wel goed. volledig links bij P en N. halve CM naar rechts bij R D 3 2
Speling in het stuur.
Ik zelf ben er aan gewent maar hoorde dat het een APK afkeurpunt is.
Rechtsachter ophanging maakt lawaai. Hij is verder heel, veer is goed, op het oog leek het een rubber.
-----------
Oh heilige forumleden.
Is er iemand die me wil helpen?