[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Banden lopen nét ff aan op drempels.. wat nu? : Carrosserie & Exterieur W201 - 2

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 25 apr 2024, 03:00

Banden lopen nét ff aan op drempels.. wat nu?

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Re: Banden lopen nét ff aan op drempels.. wat nu?

Berichtdoor Hakie » 15 jan 2017, 08:50

Er moeten er per kant 2 geplaatst worden. Linksonder/rechts onder bij wielkast en op de linker en rechter bumper steun. Het geheel wordt zo op 4 punten naar buiten gezet. Gaat trouwens niet zo heel makkelijk. Je moet er hier en daar behoorlijk kracht op zetten.
HR Brigade
Avatar gebruiker
Hakie
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 1933
Geregistreerd: 02 sep 2012, 20:41
Woonplaats: Amstelhoek
Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.6
Bouwjaar: 1986
Automaat: Ja
LPG: Ja
Andere wagens / opmerkingen:


Re: Banden lopen nét ff aan op drempels.. wat nu?

Berichtdoor 250d » 15 jan 2017, 10:43

Volgens mij moet er 1aan de onderkant bij de kokerbalk, degene het dichtst bij het voorwiel. En 1 aan de voorkant, de bout die het dichtst bij de voorbumperbevestiging aan de zijkant zit. Zo heb ik ze tenminste gemonteerd. Degene bij de kokerbalk zit prima. Ondanks 15 mm dikte zie je het amper. Probleem zit hem bij degene bij de bumper/raw, daar dwing je het geheel naar mijn mening teveel naar buiten waardoor je verder niet lekker uitkomt met je raw en de lijst onder de koplamp. Mischien doe ik iets verkeerd. Het zou lekker zijn als ik wat plaatjes kon zien van mensen die de set op een 190 gemonteerd hebben. Mijn gevoel zegt dat ik hem beter 10mm dik kan hebben maar ja, 5mm eraf gaat makkelijker als later 5mm erbij ;)

Laatste optie is mijn 500E spatbord pasmaken :lol:
250D
250d
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 60
Geregistreerd: 14 aug 2016, 13:13
Type wagen: 190D 2.5
Bouwjaar: 1992
Automaat: Nee
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:

Vorige

Keer terug naar Carrosserie & Exterieur W201

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron