Ik stel mijzelf maar vast voor omdat ik morgen (18-10-13) mijn eertse Mercedes-Benz ga kopen (als alles doorgaat natuurlijk) welke een 190 2.0 uit 1989 met kenteken LV-PP-64 betreft. Deze auto kwam toevallig op mijn pad en na een korte proefrit beviel dit eigenlijk meteen en ik heb constant met een brede glimlach rondgereden

Morgen ga ik deze auto nogmaals proefrijden en bij tevreden zijn wordt de koop gesloten.
Ik lees nu al een paar dagen intensief mee op jullie fijne forum en ik moet zeggen dat de algehele sfeer zeer goed is!
Ik heb al wel meteen wat wensen voor deze auto. Hopelijk kan ik sommige van deze wensen al snel realiseren.
*Armsteun *Cruise Control *Zebrano houten details *lange middenconsole (zonder tapelades, liever met bakje) *Met leder bekleed stuur *Een goede poetsbeurt en natuurlijk lekker rijden!
Als er iemand nog iets van bovenstaande wensen in de verkoop heeft houd ik me aanbevolen...ik kan helaas niet alles meteen doen omdat ik eerst de auto na aankoop ff wil rijden, op de brug zetten...oftewel even kijken wat ik heb gekocht...als er niets bijzonders aan het licht komt dan is er budget over voor leuke aanpassingen/upgrade's.
Armsteun is wel prio nummer 1 dus als er iemand is die er 1 heeft in het zwart dan hoor ik het graag

Zo gauw als ik de auto heb zal ik deze voorstelling aanvullen met foto's en verdere details.